reklama

Brand nove bio

Po dlhom case som vstal z mrtvivsich a odvtedy som sa trosku dost zmenil. Aby som Vam vsetkym trochu ulahcil hadanie, ze ako, tak Vam to sem radsej pekne pohromadke vyklopim :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Povedzme, ze najmarkantnejsia zmena sa udiala v mojom osobnom zivote. Leto 2008 bolo klasika, Masters of Rock a potom nudaaa. No ale koncom augusta mi do zivota vhupla jedna uzasna osobka menom Michelle :). Detaily nebudem rozoberat, ale vysledok je, ze som zasnubeny, onedlho koncim Bc studium, ale v prvom rade - moj zivot ma konecne nejaky ten smer. Zakratko skoncim v maticke USA heh :P

Odkedy som tu bol naposledy, aj v pisani nastal dost zasadny pokrok. Prvu knizku som uspesne dokoncil a nesie nazov "Death makes an artist...". Nazov je odvodeny, resp. prevzaty z anglickeho prekladu titulku piesne Kuolema Tekee Taiteillijan od Nightwish. Utesene narastla, basne aj so vsetkymi vecami okolo maju asi 160 stran A4. Trvalo to skoro 7 rokov (2002-2009), kym sa mi to cele podarilo dokoncit. Vydanie je sice v nedohladne, kedze nemam zatial vydavatela a podobne, ale aj to raz bude. V podstate zakratko po ukonceni prac zacal pribudat novy material, ale az v marci 2009 som si povedal, no dobre, zacnem pracovat aj na druhej knihe. Ta ponesie nazov "Legacy of the snake...". Opat som sa nechal inspirovat metalovym prostredim, tentoraz som si "vypozical" nazov od talianskej kapely Stormlord a ich songu Legacy of the snake. Moja knizka sice s textom piesne nema takmer nic spolocne, ale hudba a atmosfera na mna velmi zaposobili a tie uz povedzme ze aj sedia :P

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Michelle je mi v tomto vsetkom ohromnou podporou, ci uz v pisani, alebo vseobecne :)

Aj moje hudobne obzory sa rozsirili. Casy Linkin Park a pod. su tamtudy, a aj napriek tomu, ze Nightwish a Within Temptation stale rad pocuvam, spektrum sa mi rozsirilo od stadionoveho/pop rocku, resp. ked uz sme pri metale, tak od najkvetinkovejsieho power metalu az po black a death metal.

Takze tak, toto malo byt viacmenej random blabotanie, akoze lidicki hej, aj ja zijem :)

Teste sa na vselico mozne :P

Miroslav Kizák

Miroslav Kizák

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

crazy metalhead who writes poetry in english and other goofie stuff :P Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáPoems in EnglishMetalLegion of the Righteous Ones..HudbaKultúra a spol.ŠportRandom

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu