reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslav Kizák

Miroslav Kizák

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

crazy metalhead who writes poetry in english and other goofie stuff :P Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáPoems in EnglishMetalLegion of the Righteous Ones..HudbaKultúra a spol.ŠportRandom

reklama

Šport

Úpadok velikánov

Miroslav Kizák

Úpadok velikánov

Ešte si spomínate na časy, keď NBA kraľovali Chicago alebo na dobu, kedy LA Lakers drtili jedného súpera za druhým? To všetko je, zdá sa, nenávratne preč.

  • 4. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
NBA pre začiatočníkov a mierne pokročilých

Miroslav Kizák

NBA pre začiatočníkov a mierne pokročilých

NBA pre začiatočníkov - Základné basketbalové pojmy: V nasledujúcich riadkoch by som chcel tých viac, ale aj tých menej NBA - pozitívnych oboznámiť s často používanými basketbalovými termínmi. Použil som anglické názvy, pretože sú presnejšie ako tie slovenské. Napr. slovo pivot – pivotom môže byť označený aj PF, ale aj C.

  • 4. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Moje NBA naj

Miroslav Kizák

Moje NBA naj

Tak tu máte hráčov, ktorí by u mňa získali prívlastky naj + hráčov, ktorých jednoducho musím spomenúť...

  • 31. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Ďalšia z ankiet z NBA

Miroslav Kizák

Ďalšia z ankiet z NBA

Keďže som veľký fanúšik NBA, chcel by som poznať váš názor na pár mojich otázok...

  • 29. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
NBA playoff

Miroslav Kizák

NBA playoff

NBA pozná už všetkých finalistov vo východnej konferencii a keď sa naplní moje očakávanie domáceho víťazstva Phoenixu, tak sa skompletizuje štvorica najlepších týmov NBA za tento rok. Očakávam súboj titanov. Tento článok je taktiež takou menšou anketkou.

  • 20. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Viva la NBA!!!

Miroslav Kizák

Viva la NBA!!!

Taká menšia anketa.

  • 6. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu